ا
-
استعماری، امیر
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 86-103]
-
اسدزاده فیروزآبادی، علیرضا
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]
ب
-
بلوچی، حسین
تبیین و مدلسازی رفتار خریداران لاستیک بر اساس عوامل چهارگانه شخصی، بازار، فروشگاه و محصول [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 73-85]
پ
-
پیله وری، نازنین
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 3-23]
ج
-
جعفرنژاد، احمد
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 104-116]
ح
-
حسین زاده، سیدعلی اکبر
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 104-116]
د
-
دهقانی فیروزآبادی، ابوالفضل
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]
س
-
سیاه سرانی کجوری، محمد علی
تبیین و مدلسازی رفتار خریداران لاستیک بر اساس عوامل چهارگانه شخصی، بازار، فروشگاه و محصول [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 73-85]
ص
-
صفری، حسین
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 86-103]
-
صمدی، حسین
پایش و عیب یابی هوشمند هوشمند ماشینهای صنعتی با فناوری شاک پالس و ترموگرافی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 65-72]
-
صمدی، زهرا
پایش و عیب یابی هوشمند هوشمند ماشینهای صنعتی با فناوری شاک پالس و ترموگرافی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 65-72]
ط
-
طالقانی، محمد
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 86-103]
ع
-
عربشاهی کریزی، احمد
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 117-133]
-
علیلو، رقیه
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 3-23]
-
عندلیب اردکانی، وجیهه
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]
ف
-
فاضل، امیر
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 25-44]
-
فتحی، محمد رضا
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]
ق
-
قاسمی، فایقه
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 117-133]
م
-
محمدی باجگیران، احسان
تبیین و مدلسازی رفتار خریداران لاستیک بر اساس عوامل چهارگانه شخصی، بازار، فروشگاه و محصول [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 73-85]
-
مومنی، منصور
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 104-116]
ن
-
نجف بیگی، رضا
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 3-23]
ه
-
هرندی، آزین
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 25-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد